May. 27, 2013

Shaa!
Nu i det här inlägget tänkte jag att jag skulle visa några av mina mascaror!
Jag har valt ut mina mest favorit mascaror som jag känner att jag vill visa er! Jag kommer också ge poäng (1-10) till mascarorna! :*

MACARA:
1. Maybeline New York. The colossal volum express macara (cat eyes)
Det är en utan mina absolut favorit mascara!! Man får verkligen katt ögon och jag har fått många som säger att mina fransar blir super fina när jag använder mascaran! Mascaran får 9p.

2. Dior. Diorshow black out (waterproof)
Jag tycker mascaran fungerar väldigt bra. Fransarna torkar inte så att om man senare under dagen vill ha mera mascara så är det lättare att applicera. Tyvärr så ger mascaran inte så himla mycket volym som jag vill ha.
8p

3. Isadora. Build-up mascara extra volume 100% waterproof.
Den här mascaran har varit en av mina favoriter rätt så länge. Mascaran gör så att mina fransar blir som jag vill.
7p

4. Super length mascara.
Mascaran är köpt på H&M. När jag såg mascaran tyckte jag väldigt mycket om borsten men jag hade inte förväntat mig att mascaran skulle vara så bra för att vara H&Ms egna. Den gör fransarna naturliga och fina.
6p

Det var mascarorna som jag ville visa :)
Ha det så bra! Pusss! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback